Ängelholms kommunvapen Ängelholms kommunvapen

Verktygsmeny

Hjälp

Sök på webbplatsen

Chatta med oss

Hej, vill du ha hjälp?



Chatten öppnas i nytt fönster i din webbläsare

Texten i chatten sparas och blir en allmän handling som vem som helst kan begära att få läsa.

Regler och villkor för chatten

Det här kan du göra för att det inte ska börja brinna

Ha inte saker nära spisen som kan brinna.

Håll köksfläkten ren.

Dra ut kontakten till apparater,
till exempel brödrost och kaffekokare.

Ha rätt glödlampa i lamporna.

Sätt inte saker som kan brinna på tv:n.

Skaffa jordfelsbrytare.

Torka inte kläder och handdukar på element.

Sätt inte levande ljus nära något
och släck dem när du går ut.

Rök inte, särskilt inte i sängen.

Lägg tändstickor och tändare
så att barn inte kan få tag i dem.

Ha alltid brandvarnare.

Sidan granskad den 15 september 2011.

Allmän information

Aktuella arbeten

Visst du att Sanne Salomonsens trailer höll på att kasa ner i Rönneå inför spelning 2016?